Motta før jul – bestill med DHL Express innen mandag 19. desember ( Posten innen 10. december )

Hvordan betaler jeg?

Debetkort og Kredittikort
Ved bestilling i vår nettbutikk kan du betale med kredittkort (Visa, Mastercard og American Express 

Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med samarbeidspartnere som Adyen blir denne sikkerheten ivaretatt. Adyen er en av Europas ledende tilrettelegger av betalingsløsninger for nettbutikker.
Ved et kjøp hos lommebokbutikken nettbutikk, vil kjøpesummen bli reservert på konto frem til varene er plukket. Først når varene er plukket og sendes blir kontoen belastet.

Klarna Faktura

I samarbeid med Klarna, tilbyr vi faktura og delbetaling. Når du velgerKlarna som betalingsmåte får du hjem dine varer før du betaler. Du kan kun bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling og du må være minst 18 år gammel når du bestiller. Faktura forfaller I løpet av 30 dager.

Ved et kredittkjøp tas det på deg som kunde en kredittopplysning. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres en avgift samt forsinkelsesrente.

Må jeg betale faktura for varene jeg returnerer?

Når du bestiller med faktura har du 30 dagers betalingsfrist. Dersom du leverer returen til Posten innen betalingsfristen trenger du ikke betale for de returnerte varene. Du trenger da kun betale for de varene du beholder.

PayPal

PayPal er en trygg og enkel metode for å betale og motta betaling på nettet. Ved hjelp av tjenesten kan alle betale slik de ønsker – via kredittkort, bankkontoer, PayPal Smart Connect eller kontosaldoer – uten å dele betalingsopplysninger.

Kan jeg betale med bankoverføring?

Ja, du kan velge Trustly som betalingsalternativ. Vær oppmerksom på at du i neste trinn vil bli omdirigert til Trustly for å fortsette med bankoverføringsbetalingen din.

Betaling mislykkes

Om betalingen på ordren din mislykkes, eller om du har noen problemer med betaling på noen måte, så vennligst følge disse stegene:
Vennligst noter ned den eksakte feilmeldingen eller problemet du har opplevd, i tillegg til betalings metoden du forsøkte å bruke.Ta helst et skjermbilde av problemet.
Vennligst kontakt oss med informasjonen ovenfor, og legg gjerne til informasjon som kan være relevant, slik som hvilken nettleser du bruker, og hva slags enhet du bruker.
Vi kontakter deg innen timer for å fikse problemet!
 
Alle forsøk på falske bestillinger eller svindel vil bli politianmeldt. (IP-adresse sjekkes).